Vacature:

VACATURE: MONTEUR TECHNISCHE DIENST – EVERS SPECIALS – NIJMEGEN

Inleidend

Wil jij werken in een food omgeving waarin innovatie, duurzaamheid en voedselveiligheid continu de boventoon voeren?  Wil jij jouw technische kennis gebruiken bij de productie van vers en betaalbaar voedsel dat bijdraagt aan gezonder eten en tegelijkertijd aan een betere leefomgeving?  Wordt je uitgedaagd door het oplossen van dagelijkse problemen en storingen, afgewisseld door het werken aan lastige en meer complexe vraagstukken?  Weet je de juiste keuzes te maken in een setting waarin continuïteit en volume leidend zijn?  Dan is Nikkel at Work op zoek naar jou als de nieuwe Monteur Technische Dienst van Evers Specials!

Wat ga je doen?

Als Monteur Technische Dienst bij Evers Specials zorg je ervoor dat alles binnen de productielocatie 100% in orde is en blijft, zodat afnemers steeds op de beste taugé van Europa kunnen rekenen.  Je maakt hiervoor deel uit van een betrokken team monteurs die allen, net als jij, altijd op zoek blijven naar de minste downtime, de beste oplossing en verdere optimalisatie.  De acties die jij onderneemt op het vlak van onderhoud, storing en reparatie zijn acties die de productieomgeving van Evers Specials telkens weer een stukje beter maken, voor nu en voor de langere termijn.  Je bent dan ook niet iemand van ‘de korte klap’ en weet er zo voor te zorgen dat de productie van taugé steeds meer optimaal en efficiënter kan draaien waardoor Evers Specials tevreden klanten blijft houden.

Bij Evers Specials krijg je te maken met diverse technieken, zoals pneumatiek, hydrauliek, mechanica, elektronica en PLC automatisering.  Samen met de collega’s uit jouw team ben jij verantwoordelijk voor alle werkzaamheden die samenhangen met dit soort technieken, van het verhelpen van storingen aan de productie- en verpakkingslijnen tot het uitvoeren van periodieke onderhoudswerkzaamheden en reparaties.  Hierbij geldt dat de voedingsmiddelenindustrie, waar Evers Specials onder valt, gekenmerkt wordt door strenge regels met betrekking tot hygiëne en veiligheid, wat ook impact heeft op jouw werk.  Jouw taken zijn in ieder geval divers en afwisselend en beslaan het gehele productieproces, direct en indirect.  Hierdoor is geen dag hetzelfde voor jouw als Monteur Technische Dienst bij Evers Specials!

Meer in detail ben je in de dagelijkse operatie vooral actief op het vlak van:

  • Het opsporen en oplossen van voorkomende storingen en ander machinaal ongemak;
  • Het uitvoeren van reparaties en inspecties;
  • Het (preventief) onderhouden van productielijnen, machines en diverse gebouwgebonden installaties;
  • Het bijhouden van relevante documentatie rondom reparaties, storingen en inspecties, dit zeker ook met het idee om te leren van de dagelijkse bedrijfsvoering;
  • Het meedenken over en toepassen van structurele oplossingen en verbeteringen voor gebruikte productietechnieken- en processen.

Wat heeft Evers jou te bieden?

  • Prima arbeidsvoorwaarden, zoals een goed salaris, een reiskostenvergoeding en pensioenregeling, een en ander volgens de Glastuinbouw CAO;
  • 25 vakantiedagen per jaar;
  • Een afwisselende en uitdagende functie met veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën, waarbij je komt te werken in een betrokken team en een goede sfeer;
  • De mogelijkheid om te leren, jezelf verder te blijven ontwikkelen en door te groeien. Jouw inzet en ambitie zijn hierbij richtinggevend.  Daarnaast biedt Evers Specials de mogelijkheid om extern aanvullende cursussen en opleidingen te volgen;
  • Omdat je goed bereikbaar moet zijn krijg je de beschikking over een telefoon van de zaak.

Wat zoeken we?

  • Je hebt een afgeronde MBO-4 opleiding in een relevante richting, zoals mechatronica, elektrotechniek, werktuigbouwkunde, (industriële) installatietechniek en/of storings-/service-/onderhoudsmonteur, of je werkt op dit niveau aan de hand van opgedane werkervaring;
  • Je hebt minimaal twee jaar technische ervaring in een soortgelijke functie en beschikt over ervaring met hydrauliek, pneumatiek, mechanica en elektrotechniek. Als je ervaring hebt in een foodomgeving en/of met werken aan de hand van Ultimo software is dat een mooie ‘plus’;
  • In je werk weet je goed in te spelen op prioriteiten en weet je ook onder druk toe te werken naar de beste actie of oplossing. Je hebt in het verleden hierbij met name de nodige strepen verdiend als het gaat om het snel, goed en efficiënt oplossen van voorkomende storingen;
  • Je houdt van de dynamiek die hoort bij een hi-tech foodomgeving waarin zeven dagen per week wordt geproduceerd en je wordt graag uitgedaagd om -waar nodig- met vindingrijke en doordachte oplossingen te komen. Je bent hierbij niet voor één gat te vangen en durft buiten bestaande paden te treden;
  • Je bent 38 uur per week beschikbaar en vindt het niet erg om te werken in wisselende ploegendiensten (minder uren per week werken is bespreekbaar). Als onderdeel van het Team Technische Dienst wordt je ook in oproepdiensten ingedeeld en daarom ben je nu woonachtig in de regio Nijmegen-Arnhem;
  • Je bent communicatief vaardig in het Nederlands en Engels;
  • Je hebt een proactieve en positieve houding en verantwoordelijkheidsgevoel. Verder heb je geen bezwaar tegen werken onder afwisselende omstandigheden en temperaturen.

Over Evers Specials

Evers Specials is de grootste taugéspecialist van Europa.  Iedere week kweekt, oogst en verpakt Evers Specials minimaal 500 ton taugé, met een achterliggende vraag die steeds groter wordt.  Dit komt zeker ook door de voordelen van taugé: door in een innovatieve productieomgeving te werken ontstaat op een duurzame manier voedsel dat vers en gezond is, bijdraagt aan een betere leefomgeving en daarmee een prima alternatief vormt voor traditionele voedingsmiddelen.  Denk dan niet alleen aan groenten maar ook aan eiwitrijk voedsel.

De taugé die Evers Specials produceert wordt in diverse verpakkingsvormen geleverd aan retailklanten, industrie en foodservice bedrijven in een straal van 800 kilometer rondom Nijmegen.  Naast taugé wordt bij Evers Specials ook hard gewerkt aan de ontwikkeling en productie van andere kiemgroenten, zoals alfalfa, radijskiemen en erwt asperges.  Evers Specials wil de internationale markt voor taugé en andere kiemgroenten dan ook continu blijven vernieuwen, verbeteren en vergroten, en dit geldt dan natuurlijk ook voor het bedrijf zelf!  Dit resulteert in een uitdagende werkomgeving waarin ruim 100 medewerkers met veel ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid werken aan een product waar je trots op kunt zijn.

Ben jij klaar voor deze leuke en uitdagende rol in dit groeiende bedrijf?  Solliciteer dan snel en kom je bijdrage leveren aan de productie van gezond en duurzaam voedsel!  Mocht je naar aanleiding van deze vacature vragen hebben, neem dan gerust contact op met Sam Abbing van Nikkel at Work, via + 31 6 3036 8851 of solliciteer direct via onderstaand formulier.

Interesse?

Vul je gegevens in onderaan de vacature.

Voor vragen of meer informatie kan je contact opnemen met Sam Abbing (06-3036 8851).

    Vacature:

    Social Media Marketeer

    Onze opdrachtgever is uitgegroeid tot één van de meest bekende merken in luxe design meubelen, sfeer, decor en interieur, en heeft de ambitie om de beste en meest inspirerende sfeermaker ter wereld te zijn.

    De ambiance binnen dit bedrijf is te omschrijven als informeel en transparant: het is een platte en laagdrempelige organisatie met korte lijnen waardoor je veel ruimte krijgt om eigen ideeën en aanpak te bespreken.  Er wordt veel waarde gehecht aan gedrevenheid, ownership en een no-nonsense mentaliteit.  Ruim 150 medewerkers werken samen vanuit het hoofdkantoor in Noordwijkerhout, met showroom en warehouse, terwijl men ook beschikt over een vestiging in de VS.

    Voor deze opdrachtgever is Nikkel at Work op zoek naar een Social Media Marketeer.

    Wat ga je doen?

    Als groot fan van social media ken je de online kracht van de verschillende social netwerken en weet je dat social media meer is dan alleen frequent posten.  Jouw hoofddoel is de beleving rondom het merk onder de aandacht te brengen via de social mediakanalen, met een nadruk op Instagram, Pinterest en LinkedIn.  Hiervoor ga je allereerst aan de slag met het verder ontwikkelen van een concreet social media plan, waarbij je oog hebt voor brand awareness, betrokkenheid en conversies.

    Vanuit deze strategie weet je vervolgens de juiste vertaalslag te maken naar concepten voor statisch en bewegend beeld, waarmee je de social mediakanalen up to date gaat houden.  Een goede contentplanning gaat je helpen bij je social media kalender, het creëren van posts en het zorgen voor back-up posts om op actualiteiten in te kunnen springen.

    Daarnaast zijn ook de volgende taken onderdeel van je werkzaamheden:

    • Plannen, beheren, analyseren én optimaliseren van campagnes op het gebied van (B2B) lead generation;
    • Uiteenzetten van samenwerkingen met nationale en internationale social influencers;
    • Monitoren van social media en bijbehorende activiteiten en resultaten;
    • De online dialoog aangaan met de doelgroep;
    • Webcare beheer.

    Vereisten

    De ideale kandidaat:

    • Is fulltime beschikbaar op basis van een 40-urige werkweek;
    • Beschikt over HBO werk- en denkniveau;
    • Beschikt over een uitstekende beheersing zowel het Nederlands als het Engels;
    • Heeft minimaal 1 tot 3 jaar ervaring op het gebied van social media;
    • Is commercieel en analytisch: Je hebt kennis van de online social media tools en weet deze op juiste wijze in te zetten voor de verschillende doelgroepen;
    • Beschikt over een proactieve werkhouding: met jouw nieuwe en creatieve ideeën draag je bij aan de verbetering van de werkzaamheden;
    • Gaat gestructureerd en planmatig te werk: jouw content kalender is altijd up-to-date!;
    • Heeft kennis van het Adobe pakket (kennis van social media advertising is een pré); en tot slot….
    • Heeft affiniteit met de meubel- en interieurbranche.

    Geef je deze job een ‘like’ en zie je jezelf als de ideale kandidaat?  Dan komen we graag snel met jou in contact door te solliciteren middels onderstaand formulier.  Wil je eerst meer informatie over deze uitdagende functie, neem dan contact op met Nikkel at Work, via Sam Abbing (06 3036 8851).

    Interesse?

    Vul je gegevens in onderaan de vacature.

    Voor vragen of meer informatie kan je contact opnemen met Sam Abbing (06-3036 8851).

      Vacature:

      Business Development Partner bij Vicky – Parkeergemak in je broekzak – Werken in een dynamische start-up omgeving!

      Onze opdrachtgever: Vicky, de nieuwe generatie mobiele parkeerapp:

      Vicky is een jong en snelgroeiend technologiebedrijf. Vicky’s software bestaat uit een uniek marktplatform waarmee je eenvoudig parkeerplaatsen kunt reserveren bij hotels, bedrijven en particulieren of je eigen parkeerplaats(en) te huur aanbiedt.

      Na de succesvolle lancering in Amsterdam wordt hard gewerkt aan uitbreiding naar andere grote steden, zoals Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven. Daarom is Vicky samen met Nikkel at Work op zoek naar enthousiaste Business Development Partners om bij te dragen aan deze groei.

      Het leven van een Business Development Partner ziet er als volgt uit:

      Samen met het salesteam ben je als Business Development Partner verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe zakelijke partners voor Vicky– bestaande uit hotels, bedrijven en vastgoedpartijen – om ons parkeeraanbod (of de vraag ernaar) in Amsterdam en nieuwe steden uit te breiden.

      • Voor Vicky is het opbouwen van relaties en tegelijkertijd teruggeven aan onze gemeenschap de belangrijkste reden achter alles wat we doen. Je vertegenwoordigt Vicky naar de buitenwereld en bent Vicky’s brand ambassador.
      • Vicky heeft je nodig om elke dag (F2F en aan de telefoon) met externe partijen te communiceren en te praten over hun beschikbare parkeerplaatsen of hun parkeerbehoeften.
      • Om Vicky’s missie te ondersteunen, heeft Vicky je ook nodig om verkoop- en marketingstrategieën te definiëren en uit te voeren.
      • Vicky zoekt dus iemand die vertrouwen geeft en die laat zien dat hij/zij de wil heeft om Vicky enthousiast te vertegenwoordigen en waarden te communiceren.
      • Als ambassadeur van Vicky trainen we je hoe de software en hardware werkt. Zo leer je hoe je Vicky in je gesprekken kunt overbrengen hoe geavanceerd het aanbod en de mogelijkheden zijn om vervolgens deals te sluiten.

      Vicky als werkgever:

      Vicky zorgt voor een stimulerende werkomgeving waarin de wens om persoonlijk en als professional te groeien en ontwikkelen, wordt gewaardeerd.

      Vicky begrijpt als geen ander dat stilstaan erg saai kan zijn en ziet graag dat iedereen in het team eigenaar kan worden van zijn of haar eigen projecten.  Deelnemen aan een startend technologiebedrijf is verder om vele redenen een unieke kans. Enkele van de vaardigheden die je opdoet zijn: blootstelling aan een snelgroeiende omgeving, leren nadenken, stressbestendigheid krijgen, ondernemend leren en omgaan met veranderingen.

      Vicky biedt een passende opleiding:

      Vicky biedt een uitgebreide training van 1 maand die bestaat uit:

      • Vicky-training: de missie van Vicky, visie en waarden.
      • Software- en hardwaretrainingen.
      • Salestraining: Je leert stap voor stap wat belangrijk is in een verkoopproces en wij zorgen ervoor dat je zelfverzekerd je eerste afspraak inloopt. Tijdens deze training word je begeleid door een aantal ervaren ondernemers gespecialiseerd op het gebied van sales.

      Wat biedt Vicky jou?:

      • Goede verdiensten en uitstekende bonusregeling.
      • Flexibele werkuren en locatie.
      • Werken met jonge en gedreven mensen.
      • Loopbaanontwikkeling binnen Vicky, een boeiende en uitdagende start-up.
      • Professionele salestraining, nuttig voor je verdere (loopbaan-) ontwikkeling.
      • Ervaring met het gebruik van een CRM-systeem.
      • Ondersteuning & coaching tijdens jouw reis, samen met Vicky.
      • Unieke kans om in een snelgroeiend startend bedrijf te werken.

      Wat heb jij Vicky te bieden:

      • Je bent HBO opgeleid en spreekt vloeiend Nederlands en Engels.
      • Je houdt van sales of wil meer weten over sales.
      • Je geniet echt van het stellen van numerieke doelen (in dit geval: verkoop) en haalt voldoening uit het behalen ervan.
      • Als je eerder in verkoopfuncties actief bent geweest, zal dit geweldig zijn!
      • Met mensen werken aan gemeenschappelijke doelen en anderen ondersteunen geeft je energie.

      Kun je niet wachten om als Business Development Partner bij Vicky aan de slag te gaan, solliciteer dan direct via Nikkel at Work.  Wil je meer informatie over deze uitdagende functie, neem dan contact op met Nikkel at Work, via Sam Abbing (06 3036 8851).

      Vacature:

      Commercieel Manager Eindhoven

      Breng je met jouw commerciële trackrecord een team tot scoren en is deze dynamiek nu juist de brandstof voor jouw drive?  Wil jij onderdeel zijn van een ervaren management team en van daaruit doorpakken op commercieel vlak?  Dan ben je vast de nieuwe Commercieel Manager voor onze opdrachtgever, een internationaal actieve Horeca groothandel in Eindhoven!

      Wat ga je doen als commercieel Manager?

      Als Commercieel Manager ben je de drijvende kracht achter de commercie. Je hebt een drive om de sales professionals binnen je team aan te sturen en samen tot ′scoren′ te komen.  In deze functie geef je leiding aan vakmensen die samen zorgen voor een servicegerichte verkoop en een optimale presentatie van een groot assortiment. Verder:

      • Zorg jij ervoor dat het vastgestelde beleid op het gebied van commercie, beheer en personeel wordt uitgevoerd;
      • Stuur jij een team aan in de disciplines ‘servicedesk’, ‘binnendienst’ en ‘accountmanagement’;
      • Speel jij optimaal in op de specifieke behoeften van een klant en ben jij voortdurend in de regionale markt op zoek naar nieuwe kansen;
      • Coach en stimuleer jij je team om gezamenlijk de gewenste resultaten te behalen en haal jij het beste uit je medewerkers;
      • Creëer jij een verantwoorde, gedisciplineerde en gemotiveerde werkomgeving die recht doet aan de formule van onze opdrachtgever;
      • Tenslotte ben jij als lid van het MT medeverantwoordelijk voor het bedrijfsresultaat van de vestiging.

      Vereisten

      De ideale kandidaat voldoet aan de volgende kenmerken:

      • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in een commerciële richting;
      • Daarnaast heb je minimaal 5 jaar commerciële en relevante werkervaring en een commercieel trackrecord, idealiter in de horecabranche of soortgelijk;
      • Je hebt in ieder geval enkele jaren ervaring in het aansturen van een groep accountmanagers (opnieuw idealiter gerelateerd aan de horecabranche) en hebt aantoonbare resultaten geboekt in een vergelijkbare positie;
      • Je deelt een enorme passie voor food en horeca;
      • Je kent de horeca in de regio Eindhoven op je duimpje en je hebt (toegang tot) een groot horecanetwerk;
      • Je bent analytisch sterk en een people manager;
      • Je begrijpt de dynamiek binnen een food service omgeving en blijft kalm onder druk;
      • Ook ben je competitief en kan je dit goed overbrengen op de je commerciële team;
      • Je bent enthousiast, representatief en commercieel ingesteld;
      • Je beschikt over aantoonbare ervaring in het monitoren en aansturen van accountmanagers door middel van een geavanceerd CRM-systeem, ervaring met SAP is hierbij een pré;
      • Tenslotte ben je woonachtig in de regio van Eindhoven.

      Over onze opdrachtgever

      Onze opdrachtgever is een familiebedrijf dat bijna 50 jaar geleden is opgericht. Sinds die tijd is er veel veranderd, maar dit geldt niet voor de missie van het bedrijf: Elke dag, alles voor de klant. Maar dan ook echt alles voor de klant. Met 20 vestigingen in Nederland en België, eigen distributiecentra, partners, leveranciers en eigen vakspecialisten met passie voor food en service slaagt men goed in deze missie en is men vooral trots op de medewerkers die zich elke dag inzetten om de verwachtingen van de klanten te overtreffen.

      Krijg je van deze vacature al meteen zin om te gaan verkopen en zie je jezelf als de ideale kandidaat?  Dan komen we graag snel met jou in contact door te solliciteren middels onderstaand formulier.  Wil je eerst meer informatie over deze uitdagende functie, neem dan contact op met Nikkel at Work, via Sam Abbing (06 3036 8851).

      Interesse?

      Vul je gegevens in onderaan de vacature.

      Voor vragen of meer informatie kan je contact opnemen met Sam Abbing (06-3036 8851).

        Vacature:

        Social Media Marketeer

        Onze opdrachtgever is uitgegroeid tot één van de meest bekende merken in luxe design meubelen, sfeer, decor en interieur, en heeft de ambitie om de beste en meest inspirerende sfeermaker ter wereld te zijn.

        De ambiance binnen dit bedrijf is te omschrijven als informeel en transparant: het is een platte en laagdrempelige organisatie met korte lijnen waardoor je veel ruimte krijgt om eigen ideeën en aanpak te bespreken.  Er wordt veel waarde gehecht aan gedrevenheid, ownership en een no-nonsense mentaliteit.  Ruim 150 medewerkers werken samen vanuit het hoofdkantoor in Noordwijkerhout, met showroom en warehouse, terwijl men ook beschikt over een vestiging in de VS.

        Voor deze opdrachtgever is Nikkel at Work op zoek naar een Social Media Marketeer.

        Wat ga je doen?

        Als groot fan van social media ken je de online kracht van de verschillende social netwerken en weet je dat social media meer is dan alleen frequent posten.  Jouw hoofddoel is de beleving rondom het merk onder de aandacht te brengen via de social mediakanalen, met een nadruk op Instagram, Pinterest en LinkedIn.  Hiervoor ga je allereerst aan de slag met het verder ontwikkelen van een concreet social media plan, waarbij je oog hebt voor brand awareness, betrokkenheid en conversies.

        Vanuit deze strategie weet je vervolgens de juiste vertaalslag te maken naar concepten voor statisch en bewegend beeld, waarmee je de social mediakanalen up to date gaat houden.  Een goede contentplanning gaat je helpen bij je social media kalender, het creëren van posts en het zorgen voor back-up posts om op actualiteiten in te kunnen springen.

        Daarnaast zijn ook de volgende taken onderdeel van je werkzaamheden:

        • Plannen, beheren, analyseren én optimaliseren van campagnes op het gebied van (B2B) lead generation;
        • Uiteenzetten van samenwerkingen met nationale en internationale social influencers;
        • Monitoren van social media en bijbehorende activiteiten en resultaten;
        • De online dialoog aangaan met de doelgroep;
        • Webcare beheer.

        Vereisten

        De ideale kandidaat:

        • Is fulltime beschikbaar op basis van een 40-urige werkweek;
        • Beschikt over HBO werk- en denkniveau;
        • Beschikt over een uitstekende beheersing zowel het Nederlands als het Engels;
        • Heeft minimaal 1 tot 3 jaar ervaring op het gebied van social media;
        • Is commercieel en analytisch: Je hebt kennis van de online social media tools en weet deze op juiste wijze in te zetten voor de verschillende doelgroepen;
        • Beschikt over een proactieve werkhouding: met jouw nieuwe en creatieve ideeën draag je bij aan de verbetering van de werkzaamheden;
        • Gaat gestructureerd en planmatig te werk: jouw content kalender is altijd up-to-date!;
        • Heeft kennis van het Adobe pakket (kennis van social media advertising is een pré); en tot slot….
        • Heeft affiniteit met de meubel- en interieurbranche.

        Geef je deze job een ‘like’ en zie je jezelf als de ideale kandidaat?  Dan komen we graag snel met jou in contact door te solliciteren middels onderstaand formulier.  Wil je eerst meer informatie over deze uitdagende functie, neem dan contact op met Nikkel at Work, via Sam Abbing (06 3036 8851).

        Interesse?

        Vul je gegevens in onderaan de vacature.

        Voor vragen of meer informatie kan je contact opnemen met Sam Abbing (06-3036 8851).